Шановні наші покупці!
Обмін та повернення здійснюються за рахунок покупця, тобто доставки сплачуються в обидві сторони.
Усі вимоги стосовно якості продукції задовільняються, якщо гарантійний термін на придбані товари не закінчився.
Гарантійні терміни складають:
- для взуття модельного та повсякденного – 30 днів.
- для взуття домашнього – 60 днів.
Гарантійний термін експлуатації обчислюється з дня продажу, а для взуття, придбаного раніше, з настанням відповідного сезону:
- зимовий сезон – з 15 листопада до 15 березня;
- літній сезон – з 15 травня до 15 вересня;
- весняно-осінній – з 15 вересня до 15 листопада, з 15 березня до 15 травня.
При дотриманні нижченаведених правил експлуатації магазин гарантує високу якість виробів протягом гарантійних термінів.
Рекомендації по догляду за взуттям:
- перед використанням нового придбаного взуття бажано захистити його від вологи, бруду, пилу та плям за допомогою спеціального захисного засобу.
- з метою запобігання фарбування панчіх, шкарпеток та ніг у перші дні використання взуття, слід застосовувати спеціальний аерозоль.
- в разі забруднення необхідно видалити пісок, вологою та м’якою тканиною очистити поверхню взуття. Поверхню взуття не варто сильно терти, тому що зовнішні волокна може бути пошкоджено.
- якщо взуття намокло, висушіть його в умовах кімнатної температури. -забороняється сушити на сонці, батареї або за допомогою нагрівальних приладів.
Не рекомендується носити шкіряне взуття у вологу та дощову або снігову погоду, що може призвести до деформації підошви, промокання та осідання на його поверхні солі. Плями на взутті, що виникають при цьому, а також зміна кольору верху взуття при потраплянні вод, не є підставою для подання претензій. Рекомендуємо у вологу, дощову та снігову погоду носити взуття з полімерних матеріалів.
Не рекомендуємо носити лаковане взуття при температурі нижче -5°С, оскільки лак може полускатись.
Не застосовуйте одну й ту ж саму пару взуття щодня, виробу необхідно відпочити. Оптимальний варіант 2-3 пара взуття на сезон.
Промокання взуття з верхом із натуральної шкіри, замші, велюру та текстилю не є причиною для звернення з претензією.
Нерівномірність кольору чи структури шкіри характеризує її натуральність та не є дефектом.
Якщо Ви придбали взуття з кольоровою підкладкою варто зауважити, що під дією вологи і поту підкладка може фарбуватися, що не вважається дефектом.
Вимоги стосовно якості взуття, яке експлуатується не по сезону, не приймаються.
Гарантія не розповсюджується на знос підошов, устілок, набійок, блискавок, що зумовлено часом використання.
Заломи шкіри в місцях найбільшого перегинання, є істотними наслідками експлуатації взуття і не є дефектами.
Прання будь-якого виду взуття забороняється.
Повернення взуття, що не було в експлуатації
Повернення взуття, що не було в експлуатації, проводиться згідно Закону України «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів. Взуття обов'язково має бути чистим, повинно мати всі комплектуючі, бути упакованим у фірмову коробку, неприпустимо нанесення власного маркування на взутті або на коробці (цінники та ін.); необхідно мати підтвердження про продаж товару (товарний чек, касовий чек, документ, що засвідчує особу).
Повернення неякісного взуття, що було в експлуатації
Повернення неякісного взуття, що було в експлуатації, проводиться за ст. 8 п. 1 Закону України «Про захист прав споживачів». Взуття має бути чистим; необхідне підтвердження про продаж товару (товарний чек, касовий чек , документ, що засвідчує особу).